divendres, 11 d’abril del 2008

Per llevar-se es capell

Jo som culé, però me tenc a rendir a l'evidència. Vaig veure un tros del Barça contra el Schlake i no vaig veure res de futbol, després en sol demà un partidaç, un autèntic partit anglès, a on es va poder veure futbol autentic. Quina diferència amb el futbol nostre!
Ara ahir, un Getafe, que va unes temporades navegaba per la segona divisió, va estar apunt, per no dir que hi tenia un peu i mig, d'entrar a la semifinal de la competició de la UEFA, però els partits duran noranta minuts i la pròrroga trenta més i com diuen "hasta el rabo, todo es toro". Una llàstima, però com diu l'afició del "Geta" "No pasa nada, la final está ganada". Esperem que a la final de la Copa del Rei, tornem a veure un partit bo, no com els darrers del Barça.
Per cert, ahir jo era del Getafe, com també era del Deportivo Alaves en la final del 2000-01, és polit poder xerrar de futbol i no enrecordar-te ni del Madrid ni del Barça. Açò és l'espectacle del futbol.

1 comentari:

nitogomila ha dit...

pues si, a jo no me agrada gaire veure futbol per la tele, pero el partit del getafe i el bayern, me va enganxar fins el darrer minut, va ser un partidaç...