dilluns, 2 de febrer del 2009

Els homes no sempre són tontus!

Dues parelles estan jugant a les cartes. De sobte, a Lluís li cauen unes cartes al terra. Quan s'abaixa per aixecar-les, nota que la dona d'en Pau no està usant roba interior. Un poc incòmode, Lluís es colpeja el cap amb la taula i s'aixeca amb cert rubor al rostre. Més tard, Lluís va a la cuina a cercar una cervesa i la dona d'en Pau el segueix. Li pregunta:

- Has vist una cosa interessant sota de la taula?

Lluís admet que sí, i ella continua:

-¡Pot ser teu, per només 500 Euros!

Lluís pensa un minut, i diu que està interessat. Queden a trobar-se el divendres següent a les 14 h., quan Pau estigués a l'oficina.
Divendres, Lluís va a la casa d'en Pau i, després d'una sessió de sexe com feia molt temps no tenia, li paga a la dona els 500 Euros acordats.

A l'estona després arriba en Pau i li pregunta a la seva dona:
-¿Lluís ha estat aquí aquesta tarda?

La dona, de mala gana i un tant sorpresa, respon que sí.
-I et va donar 500 Euros? (Déu meu, ell ho sap), pensa ella.

I finalment diu:
-Sí, me'ls va donar.
-¡Ah, que bo! -respon Pau-, ell va passar per la meva oficina aquest matí i em va demanar 500 euros prestats. Em va dir que me'ls tornaria aquesta tarda en passar per la casa, que te les deixaria a tu si jo no estava. ¡¡ Quina bona gent és en Lluís!!