dissabte, 14 de febrer del 2009

Un altre que està avorrit!

Després que que en Nito des forn mos dones la idea de crea un blog, aquell també està avorrit, jo vaig creà aquest, que per cert el proper dia 29 de febrer de 2012 farà quatre anys.
Bé però lo que jo volia dir és que en Marc de Binisequí també ha creat un des de les marevelloses Illes Canàries, que res tenen que veure amb la nostra roqueta però que també el podeu seguir en el meu llistat de blogs, encara que el seu es un "bolg".

Bolg d'en Marc

2 comentaris:

nitogomila ha dit...

ahhhhhhhhh, jo me pensava que com que a canarias van una hora enrera,, en ves de blogs, tenien bolgs je je je, per cert, com en marc segueixi posant fotos des sabatots de ses festes, ens tindrem que veure als jutgats,, ahi nooooo que sa seva dona es abogada. je je je

nitogomila ha dit...

ah, un altra cosa,, la setmana que ve vindre un dia a fer es cafe amb voltros,, per aclarir si dia 2 de març es festa o no,,,