dijous, 9 d’abril del 2009

Quan l'espectacle es diu futbol

Quan estàva amb el juvenils hi havia l'entrenador que era mercadalenc i sempre li vaig sentir a dir que "qui vulgui veure espectacle que vagi as circo". Sempre me va fer gràcia aquesta frase.
Quasi deu anys desprès aquells juvenils ara són homes, aquell entrenador s'ha fet un nom amb en el món del futbol menorquí, entrena a un equip a tercera divisió i jo he canviat del futbol pel bàsquet.
Però encara m'agrada seguir el futbol, el meu equip, el Mercadal encara que no hi vaig al camp, i el Barça, i d'aquí el títol d'aquest comentari.

Ahir vaig anar a fer un panet i unes cerveses a Gelat - Gelat, aprofitant que avui és festa, per veure el futbol, amb un ambient de pizzes i creps sense l'ambient que puguès haver dins Es Gurugú, cercava la tranquilitat.
Vaig xalar i molt mirant un equip que el seu joc es fer moure la pilota i fer perdre el seny a l'equip contrari, ahir era el Bayern Munich, abans-d'ahir era el Vallalolid o el Màlaga, però va ser un espectacle lo senzill que ho fan.
Lo d'Internet té ventatges que quan t'eixeques pots veure tota la premsa per aquest medi, sense surtir de casa, tot son elògis, "FIESTA TOTAL" Cadena Ser, "RUMBO A UN AÑO PERFECTO" Diari Marca, "QUE GRAN EXIBICION, BARÇA!", Diari Sport, "GRANDIOSO" Diari El Mundo Deportivo, "EL BARÇA AMETRELLA AL BAYERN" Diari El País, "QUE GOLEADA BÁVARA", Diari AS i quan has vist el partit i després me mir els comentaris pens amb aquell entrenador, que quan ho deia tenia raó, però amb el Barça ... enguany és per alçar-se de la cadira, butaca, del sofa, ... i aplaudir i rendir-se a l'evidència.
Però hem de pensar que els títols es guanyen el mes de maig, ara vorem ... es qui som del Barcelona enguany xalam.