dimarts, 7 de desembre del 2010

Dia del meu aniversari

Dons si, el diumenge dia 7 de desembre, quan tocaven les campanes de l'església de Sant Martí de que hi havia missa a les 12 des migdia, un taxi partia des Mercadal cap a Maó amb mo mare i mon pare perquè era el moment elegit per començar la meva nova vida.
Teòricament estava previst que tenia que ser el dia de la Immaculada, però va ésser un dia com avui a les 12:45 h. a l'Hospital del Cos de Gràcia, i d'açò fa ja quaranta-u anys. Com passa el temps ...



A tots aquells que m'heu felicitat i heu pensat amb jo, gràcies. I aquells que mirant el blog no ho sabien ara ho saben.
És per açò que el pont del desembre per jo és un aqüeducte i no un pont. Festa de la Constitució, aniversari i Immaculada Concepció.

2 comentaris:

pepe ha dit...

Bis
No sabia que aquest dia tan assenyalat era el de la teva arribada a aquest món.
Malgrat t'arribi tard, et felicito de tot cor
Pepe

Unknown ha dit...

Gràcies Pepe! Nunca es tarde cuando la dicha es buena! ;-)